Spis treści
Choć trendy nieustannie się zmieniają, to w branży gadżetów reklamowych pewne rzeczy są nadal identyczne. Wiele firm nadal decyduje się na produkcję w celach promocyjnych
i sprzedażowych. Co przemawia za ich popularnością? Jakie są ich zalety? Gdzie można wykorzystać smycze z własnym nadrukiem?
Spersonalizowane smycze z własnym nadrukiem
Dzisiejsza technologia produkcji gadżetów marketingowych pozwala na pełną personalizację produktów. Dzięki temu firmy mogą przygotować akcesoria marketingowe wedle własnych upodobań. W związku z tym wyprodukowanie smyczy reklamowych
w odpowiednim kolorze czy z dodatkiem markowego logo nie jest najmniejszym problemem! Firmy są w stanie stworzyć pełną gamę gadżetów dla własnych klientów i pracowników, które pomogą promocji i dotarciu do nowych klientów.
Warto też wspomnieć, że część firm oferuje bezpłatne wsparcie ze strony grafików. Specjaliści bez trudu przeniosą projekt na smycze reklamowe, a w innych przypadkach pomogą w jego edycji. To także bardzo dobre rozwiązanie dla osób, które nie mają sprecyzowanej wizji wyglądu własnego gadżetu. Graficy przygotują indywidualny projekt, który pomoże w pełni zaspokoić potrzeby i osiągnąć pożądany cel marketingowy.
Smycze z własnym nadrukiem – zalety
Co sprawia, że ten prosty produkt wciąż jest chętnie produkowany jako gadżet reklamowy? To właśnie wspomniana prostota jest kluczem dla wykorzystywania smyczy w roli narzędzi promocyjnych. Oto najważniejsze zalety, które przemawiają za ich użyciem.
Przydatny organizer
Smycz reklamowa składa się z taśmy zakończonej elementem zaczepowym (najczęściej zatrzaskiem typu karabinek), który umożliwia przymocowanie szeregu przedmiotów. Począwszy od kluczy (np. do biura, garażu, samochodu, domu) przez identyfikatory zawodowe lub eventowe, a skończywszy na latarkach, nośnikach danych typu pendrive
i innych wartościowych akcesoriach, które warto mieć zawsze pod ręką. Dzięki temu smycze reklamowe ułatwiają znalezienie przedmiotu w torebce lub plecaku. Ponadto zmniejszają szansę, że przedmiot zostanie niezauważony.
Zauważalna forma promocji
Profesjonalnie zaprojektowana smycz reklamowa jest trudna do przeoczenia. Jedno- lub dwustronny nadruk przy pomocy innowacyjnej technologii jest w stanie przyciągnąć wzrok wysoką jakością wykonania oraz niezwykle żywymi kolorami. Wiele osób może z czystej ciekawości sprawdzić firmę, która przygotowała tak dobrze wyglądający gadżet – to natomiast zwiększa szansę na pozyskanie zupełnie nowego grona potencjalnych klientów. Zarówno teraz, jak i mniej bądź bardziej odległej przyszłości.
Uniwersalne zastosowanie
Smycze przydadzą się praktycznie wszędzie. Dla pracowników to niezbędny dodatek do akcesoriów, które umożliwiają identyfikację na terenie firmy. Kolory smyczy mogą odpowiadać np. hierarchii w strukturach przedsiębiorstwa, co będzie również znakiem informującym o zakresie pełnionych obowiązków. W ten sposób znacznie łatwiej rozpoznać pracowników wewnętrznych od osób zatrudnionych z zewnątrz.
Co więcej, smycze są często wykorzystywanym gadżetem podczas organizacji rozmaitych eventów. Koncerty, festiwale muzyczne, wystawy, spektakle, imprezy handlowe lub niewielkie przyjęcia firmowe – służby porządkowe, ekipa techniczna czy osoby z cateringu można wyposażyć w kolorowe smycze z nadrukiem, co pozwoli je odróżnić od gości.
Smycze z własnym nadrukiem FAQ – najczęściej zadawane pytania:
- Jaką technika nadruku warto użyć do produkcji smyczy?
Wszystkie projekty grafik są realizowane za pomocą skutecznej techniki nadruku sublimacyjnego. Dzięki niemu smycze charakteryzują wyraziste i żywe kolory, a nadruk wtapia się w materiał. - Czy smycze posiadają wyłącznie zakończenie karabinkiem?
W naszej ofercie można zakupić również smycze zakończone uchwytem na komórkę. - Kto może wykorzystać smycze reklamowe?
Smycze jako narzędzie promocji jest pomocne w rozmaitych dziedzinach życia – począwszy od handlu i usług, przez oświatę i edukację, a skończywszy na produkcji, rolnictwie i służbach zdrowotnych.
Nie spotkałem się, aby jakakolwiek firma na targach czy eventach nie posiadała darmowych smyczy marketingowych. To idealny gadżet do promocji wszystkich przedsiębiorstw. W przeciwieństwie do niektórych gadżetów reklamowych, ten znajduje zastosowanie w życiu codziennym i wielokrotnie okazuje się przydatny.
Smycze reklamowe to moim zdaniem podstawa w gadżetach marketingowych! W naszej firmie dział promocyjny wykorzystuje je do reklamy praktycznie wszystkich nowych produktów. Wiemy, że tym sposobem na pewno uda się dotrzeć do klientów, którzy nie zwracają uwaga na typowe formy reklamy.
Od wielu lat uczestniczę w rozmaitych konferencjach, a od pewnego czasu została organizatorem cyklicznego eventu naukowe. Smycze z własnym nadrukiem są niezbędnym elementem w kwestii marketingowej, a także usprawniającej pracę służb porządkowych – identyfikatory uczestników i załogi technicznych znajdują się na smyczach, co stanowi niezwykłe ułatwienie w sprawdzaniu tożsamości poszczególnych osób.