Identyfikatory od lat są nieodłącznym elementem każdej prezentacji, konferencji, wystawy i innych podobnych eventów. Identyfikator pozwala w najprostszy i najszybszy sposób poinformować innych i roli swojego posiadacza na danym wydarzeniu oraz sporo ułatwia nawiązywanie interakcji między jego uczestnikami. Oprócz informacji o konkretnej osobie, identyfikator jednocześnie jest swojego rodzaju wizytówką firmy lub brandu. Dlatego coraz więcej firm szczególną uwagę udziela rozmieszczeniu swojego loga nie tylko na samym identyfikatorze, ale także na dobrze wykonanym, wysokiej jakości smyczy – dla uwidocznienia swojej marki podkreślenia jej statusu i wizerunku.
Zalety smyczy dla identyfikatorów
Element stylu korporacyjnego, wejściówka na targi, festiwale, konferencje, imprezy masowe – to nawet nie cała lista funkcji, jakie pełnią identyfikatory na smyczach. Wszędzie, gdzie spotykamy się z dużą ilością ludzi i potrzebujemy ich szybkiej identyfikacji, głównie po imieniu i nazwisku, oraz przynależności do określonej organizacji, takie akcesorium jest niezbędne Współczesne możliwości druku na smyczach zapewniają idealną widoczność loga firmy lub imprezy dzięki nasyconym, idealnie kontrastującym kolorom tła i elementów graficznych. W Cintapunto wykonujemy smycze z wytrzymałej, idealnie trzymającej farbę tkaniny z zadrukiem w dowolnej gamie kolorów. Każdy smycz wyposażony jest w specjalny haczyk lub karabin dla przymocowania identyfikatora, pendrive’a lub kluczy. W zależności od potrzeb, do wyboru oferujemy aż 12 rodzajów końcówek. Zalety smyczy dla identyfikatorów:
- ułatwiają identyfikację uczestników eventu dzięki dobrze widocznemu, łatwo zauważalnemu designowi;
- dobrze eksponują elementy identyfikacyjne marki lub eventu;
- są niezbędnym elementem kampanii reklamowych;
- są niezwykle wygodne w używaniu – nie przeszkadzają podczas noszenia
- nie trzeba już przypinać identyfikatorów do ubrań
Oprócz tego, smycze – to praktyczne, ułatwiające identyfikację osób narzędzie, które jednocześnie pełni funkcję promocyjną i reklamową, eksponując na zewnątrz najważniejsze elementy identyfikacji Twojej marki.