Spis treści
Smycze reklamowe świetnie sprawdzają się w roli gadżetu marketingowego. Część osób jednak rezygnuje z ich użycia. Powodów może być wiele, ale większość podkreśla problem zbyt długiej taśmy. Czy krótka smycz stanowi komfortowy zamiennik dla „klasycznej formy” tego produktu?
Jakie są zalety krótkiej smyczy?
Przedmiot jak brelok sublimacyjny można najłatwiej określić mianem krótszej wersji popularnej smyczy taśmowej. Mniejsza długość wykorzystanych tasiemek sprawia, że produkt odznacza się większym komfortem w trakcie użycia. Poręczny rozmiar sprawia, że przypięcie breloka (np. do kluczy samochodowych) nie będzie w żadnym stopniu utrudniać korzystanie z tego przedmiotu. Materiał użyty w taśmach odznacza się dużą wytrzymałością. Natomiast zastosowanie pojedynczego szwu sprawia, że smycz nie ulegnie rozerwaniu. Warto też dodać, że krótkie smycze mogą być wzbogacone w 3 różne rodzaje karabinków.
Krótka smycz – zastosowanie
Mnogość zastosowań krótkich smyczy pozwala je wykorzystać w szeregu sytuacji. Jednym z najpopularniejszych sposobów jest potraktowanie ich jako breloka do kluczy od pojazdu. Znacznie krótsza taśma nie stworzy ryzyka zaplątania się ręki w smyczy bądź niespodziewanego wyciągnięcia kluczyka ze stacyjki. Dlatego też breloki sublimacyjne są bardzo często używane przed kierowców i przedstawicieli handlowych.
Krótkie smycze są również przydatnym gadżetem w branży eventowej. Pracownicy działu technicznego bądź członkowie zespołu służb porządkowych mogą wykorzystać brelok np. do zawieszenia identyfikatora lub kart dostępowych. Kompaktowy rozmiar breloków umożliwia ich wygodne przetrzymywanie w kieszeni.
Warto też dodać, że krótka smycz jest narzędziem marketingowym! Breloki można poddać procesowi personalizacji. Wzbogacenie produktu we własny nadruk w postaci logo, grafiki czy napisu umożliwia reklamowanie produktu lub usługi. Przypięcie krótkiej smyczy w widoczne miejsce (np. plecaka, torby czy telefonu komórkowe) pozwala na proste i skuteczne promowanie firmy. Ten rodzaj strategii marketingowej pozwala dotrzeć do potencjalnie nowych odbiorców. Bez nachalnej promocji i za niewielkie pieniądze.
Jak wygląda proces personalizacji?
Nadruk zostaje naniesiony na produkt za pomocą skutecznej technologii sublimacji. Dzięki temu charakteryzuje się niezwykle nasyconą i żywą kolorystyką barw. Ponadto grafika lub napis zostają „wtopione” w materiał, co nadaje prawdziwą odporność na uszkodzenia i przedwczesne zużycie. Jakość wykonanego nadruku jest na tyle wysoka, że na taśmach breloków można zamieścić fotografie! Warto też wspomnieć, że brak własnego projektu nie dyskwalifikuje z możliwości personalizacji gadżetów – graficy samodzielnie przygotują wzór, który pomoże sprostać wymaganiom i spełnić niezbędne potrzeby!
Krótka smycz FAQ – najczęściej zadawane pytania
- Jaka jest szerokość breloka sublimacyjnego?
Przygotowane produkty są dostępne w wariantach 15, 20 i 25 mm. - Ile sztuk wynosi minimalne zamówienie?
Zamówienia realizujemy od 100 sztuk. - Jaka jest cena wykonania projektu nadruku?
Przygotowanie wzoru grafiki do personalizacji breloków jest całkowicie bezpłata i wliczona w koszt zamówionych produktów!
Do kluczy samochodowych jak znalazł! Świetna alternatywa dla smyczy z długa taśmą, które niekiedy są niewygodne.
W naszej firmie kierowcy są wyposażeni w breloki sublimacyjne z logo – w ten sposób mamy szansę, aby niepostrzeżenie dotrzeć do nowych klientów.
Kiedyś zaproponowaliśmy, aby breloki sublimacyjne były formą darmowego gadżetu marketingowego. Wielu klientom spodobały się ich niewielkie rozmiary i duża wytrzymałość. Osobiście polecam! 🙂