Bransoletki slap on (nazywane też często snap-on) kiedyś były popularne wyłącznie wśród dzieci (nic dziwnego, ten niepowtarzalny “klik”, który słyszymy zakładając opaskę na rękę jest naprawdę zakaźny), ale dzisiaj są tak samo uwielbiane przez młodzież i nawet dorosłych. Nie ma więc co się dziwić, że przeróżne firmy chętnie używają takich bransoletek w celach reklamowych. Komu zawdzięczamy powstanie opasek slap on? Geneza bransoletek slap on opaski które się same zatrzaskują na nadgarstku po lekkim uderzeniu zostały wymyślone przez zwykłego nauczyciela ze stanu Wisconsin, USA, na początku lat dziewięćdziesiątych. Na początku sprzedawały się pod marką Slap Wrap po 2 dolary za sztukę, i błyskawicznie stały się ulubioną zabawką dzieciaków w całej Ameryce. Już na początku lat dwutysięcznych opaski slap on trafiły do oferty niemal każdej firmy produkującej gadżety reklamowe. Stylowe i atrakcyjne narzędzie reklamy dla Twojej marki Magia, za pomocą której opaska sama się owija wokół ręki – to jest właśnie ten sekret popularności opasek slap on, który szybko zauważyli marketingowcy na całym świecie. Dziś takie opaski na szeroko stosuje się dla:
- organizacji akcji promocyjnych;
- działań mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki;
- zwiększenia atrakcyjności imprez i eventów;
- rozdawania jako pamiątki dla uczestników festiwali, koncertów, akcji charytatywnych i marketingowych;
- wręczania jako zaproszenia lub wejściówki na różne okazji (imprezy firmowe, urodziny i nawet wesela).
Ciekawą też opcją są odblaskowe opaski slap on, używane dla bezpieczeństwa dziecie i dorosłych w ciemności na drogach, chodnikach i przejściach dla pieszych, zwłasza w zimę, kiedy ciemna pora trwa przez większą część doby